.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین بیمارستان تخصصی بیماران ای بی در ساری ساخته می‌شود
نخستین بیمارستان تخصصی بیماران E.B در ساری ساخته می‌شود

به گزارش شمال نیوز، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری باشگاه فرهنگیان ساری مکان برگزاری نمایشگاهی متفاوت از نقاشی‌های کودکان بود.

در این  نمایشگاه که با عنوان «دست‌های مهربان» و از سوی این بنیاد نیکوکاری برگزار شده بود، نقاشی‌هایی از 80 کودک مازندرانی زیرپوشش بنیاد به نمایش درآمد که برخی از این کودکان دچار بیماری‌های نادر از جمله E.B هستند.

در کنار این نقاشی‌ها، بازارچه خیریه‌ای نیز از تولیدات هنری و تزیینی اعضای انجمن برگزار شد.

به گفته شهرام فرجی مدیرعامل بنیاد مردمی دست‌های مهربان، این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه این بنیاد در مازندران و سی‌ودومین نمایشگاه این نهاد مردمی در کشور بود.

وی اظهار کرد: این بنیاد از سال 86 فعالیت خود را در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار، ساخت مراکز درمانی و آموزشی و حمایت از افراد مبتلا به بیماری‌های نادر آغاز کرده و اکنون پس از 9 سال به صورت ملی در سراسر کشور به شناسایی و پشتیبانی کودکان نیازمند و مبتلا به بیماران نادر می‌پردازد.

مدیرعامل بنیاد مردمی دست‌های مهربان با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت این نهاد هم شناسایی و حمایت از کودکان مبتلا به E.B در سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: در این زمینه، بنیاد دست‌های مهربان نخستین مرکز تخصصی ارائه خدمات به بیماران E.B محسوب می‌شود.

وی افزود: تاکنون حدود 700 بیمار مبتلا به E.B در کشور شناسایی شده‌اند و در مازندران 80 کودک زیر پوشش بنیاد قرار دارند که از این تعداد 18 کودک مبتلا به این بیماری هستند.

فرجی گفت: یکی از برنامه‌های ویژه این بنیاد ساخت بیمارستان منطقه‌ای تخصصی 150 تختخوابی برای بیماران E.B است که با توجه به اقدام‌های در حال انجام و پیگیری‌های صورت پذیرفته، اردیبهشت 96 کلنگ ساخت این بیمارستان در ساری به زمین زده می‌شود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.